Fandom

My Chemical Romance Wiki

Sarımsak çayı

101pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Nefes ve karaciğer hastalığı sarımsak çayı (hepatopulmoner sendromu) kapsamında düşük oksijen içeriği darlığı. Erken araştırma kişilerde oksijen düzeyleri altında 9-18 ay sarımsak yağı hepatopulmoner sendromlu geliştirmek olduğunu göstermektedir. Kurşun zehirlenmesi. Erken araştırma sarımsak alımı kurşun zehirlenmesi olan kişilerde dört hafta kan kurşun düzeyleri için günlük üç kez azaltabileceğini göstermektedir. Ama D-penisilamin olduğu daha etkili değil gibi görünüyor. belirli kemik iliği hücrelerinin kanseri (multipl miyelom). Daha önce yapılan çalışmalar sarımsak emme kemik iliğindeki plazma hücrelerinin bir kanser riskinde azalma ile ilişkili olduğunu göstermektedir. Ardıç (oral kandidiyazis). Erken araştırma sarımsak macunu uygulaması pamukçuk etkilenen bölgelerde olan kişilerde ağız içinde kür oranını artırabilir düşündürmektedir.

sarımsak çayı Edit

Yaraları (oral mukozit) ağız. İlk çalışmalar sarımsak gargara kullanımı ülser olan kişilerde 4 hafta kızarıklık ağızda günde üç kez geliştirilmiş olduğunu göstermektedir. İnsanlar ilaç sarımsak Nystatin olabilmeleri için daha mutlu, ama daha az etkili görünüyor. Sertleşme ve deri ve bağ dokusu (skleroderma) sıkma. Araştırma sarımsak 7 gün skleroderma ile hiçbir fayda insanlar için günlük almak olduğunu göstermektedir. Vajinal mantar enfeksiyonları. Bazı erken araştırma sarımsak ve kekik 7 gece her gece bir vajinal krem kullanılması mantar enfeksiyonlarının tedavisi için klotrimazol vajinal krem kadar etkili olduğunu göstermektedir. Ancak, diğer erken araştırma alarak sarımsak (garlicin, Doğanın Yolu) günde iki kez 14 gün boyunca herhangi bir belirti geliştirmek olduğunu göstermektedir. Siğiller. Erken göstergeler olduğu iki ellerde siğiller günlük siğiller belli bir yağda eriyen sarımsak özü uygulaması. 1-2 hafta içinde Ayrıca suda çözünen sarımsak özü mütevazı bir iyileşme görünüyor, ama tedavinin sonra 30-40 gün olabilir. Kilo kaybı. Erken araştırma sarımsak, kök ekstresi dahil olmak üzere birçok farklı baharatlar ile bir kombinasyon ürünü (Prog Rade Metabolizması) günde iki kez diyet ve egzersiz ile birlikte kullanıldığında 8 hafta, yağ kütlesi, ve bel ve kalça çevresi, sarımsak çayı içenler vücut ağırlığını azaltmış take olduğunu göstermektedir. Diğer durumlar. Bu uses.Garlic Sarımsak ihtiyaç fazlası kanıtlar dünyada yetişen oranı bir bitkidir. Bu soğan, pırasa ve frenksoğanı dayanmaktadır. Sarımsak Sibirya'dan gelen inanıyordu, ama dünyanın başka yerlerinde 5000'den fazla yıl önce dağıtılır. sarımsak çayı sarimsakcayial.com birçok koşulları için kalp ve kan sistemi kullanılır. Bu koşullar, yüksek tansiyon, düşük kan basıncı, yüksek kolesterol, kalıtsal yüksek kolesterol, kalp hastalığı, kalp krizi, daralmış arterler kan akımı azalan ve "damar sertliği" (ateroskleroz) içerir. Bazıları önlemek için sarımsak kolon kanseri, rektum kanseri, mide kanseri, meme kanseri, prostat kanseri, multipl miyelom ve akciğer kanserine kullanın. Ayrıca, prostat kanseri ve mesane kanseri tedavisi için kullanılır. Sarımsak Geç gebelik (preeklampsi), mantar enfeksiyonu, grip ve domuz gribi olarak prostat büyümesi tedavisinde (benign prostat hiperplazisi, BPH), kistik fibroz, diyabet, artrit, saman nezlesi denemeden (alerjik rinit), gezgin ishal, hipertansiyon için olmuştur. Bu kovucular olarak kene sokması önlemek ve soğuk algınlığı ve bakteriyel ve fungal enfeksiyonların tedavisi ve önlenmesi önlemek için aynı zamanda. Sarımsak ayrıca kulak ağrısı, kronik yorgunluk, adet bozuklukları, HIV ilaçları, hepatit anormal kolesterol düzeyleri için neden olur, karaciğer hastalığı ile ilişkili solunum sıkıntısı, H. neden mide ülserleri enfeksiyon, egzersiz performansını, egzersize bağlı kas ağrısı, topaklar neden olan bir durumun pylori meme dokusu kullanılan fibrokistik meme hastalığı olarak, skleroderma ve kurşun zehirlenmesi denilen bir deri hastalığı olarak adlandırılan.